| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| 2007-08-28 |
分類: 未分類 |
 
PPs:莫X著裙喎@〔〕@ (被''拉''騙了...佢話我都着裙 = v =||||)
{ good job~~! xD``}
|
|
|
haha~~!多謝你呀~~~ 你個cm都好多密糖 =]`` 嗰背境我畫的 = v = yeah~~
|
|
|
§〝拉姑姐〞§ 於 2007-08-28 11:15 PM 發表:
哈哈=]黎根..
你黎日有好多"爆"喎^^"呵呵....睇黎你真係好開心***下年繼續=]XD"
份禮物,,,,我好中2呀~!!HAHA,,好多'蜜糖'係入面呀,,,甜死我LA^^"嘻嘻*
4EVER FD...!My one year friend..!【唔知up乜tim..=]】...@v@"
下次仲有機會ge話再玩過你..!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.........................
P.S:你個blogblog有型ar,,,文章又有特色..想下次5黎都5得la=]
|
|