玲:今日過節呀!爸爸媽媽一早BUY咗好多嘢同我地一家人做節~不過我好早就出咗去,
點解?就係因為要返小學探下我既老師lo~佢地開X MAS Clebration呀!!不過阿妹冇返
>3<去到仲諗住即刻有得上去見老師喎,點知有個(衰人)校工再三阻止(明明佢識我地
架)過咗陣係由老師帶我地上去~唉,(徐老師好噩然,問我地why 咁早到)我地當然話係阿
詠叫架la!!後來我先知原來老師叫佢同我地講1:00倒先返>3<"俾阿詠玩死,(嘻嘻~玩下
姐,我都冇怪佢)之後我地又係學校行咗一陣(其間又俾人話:叫我地唔好四圍走)激死人
la!最慘既係俾老師捉咗黎做聖誕小姐,去送禮物~~
大約1:00終於有得同老師正正經經傾計la~我仲見返d小學男仔(個個都變晒)**
*今日返學有好有唔好,我希望下次唔駛咁忙la~