今日係除夕,今朝好凍牙...!!!!氣溫得約16度,爸爸整完lunch(銀針粉)俾我地食就同媽媽出
咗街>3<又冇人同我地play~悶死@@ Mandy又唔黎喎!!同佢傾電話~仲衰~又唔出聲
喎!! 阿" help me....."冇辦法之下唯有溫書><"都好既等我知道自己其實有好多未識
之後好快溫到天黑~整好晒d嘢~yeach! 爸爸返咗黎(仲buy 咗章魚燒)好味呀!!