今日橫風橫雨都要返學(red cross)∼but 我約咗ms chan 練笛(今日d人黎in, at about12:00先見到佢,吹咗一次俾佢聽,我地合拍咗)cindy學完小提琴後,同我地搭車返屋企,我&妹妹倆人去咗eat車仔麪∼之後返到屋又飲咗阿爸靚湯!...cindy 約我睇戲(the first time我睇鬼片)套嘢4:20先做,我地行咗一陣荷里活,見到一班明星(唐寧,光良,官恩娜,王宛之..)大把人影相,睇得唔清∼
睇戲個陣,部戲不時有一兩聲好嚇人∼about 6:00go home