今日好早起身~very tired~因為要吹笛比賽so約咗natalie& mandy係彩虹station等(唔駛上堂)about7點幾搭車去~~~about 8:00到,去左公園練咗一個鐘∼本來好有信心,but因為冇得睇譜so 衰咗少少∼下次再努力~~~多數係男校攞獎∼完咗之後~~12點先番到黃大仙,n&m去咗五十南食lunch,我地咗100分的一天---大快活!12點35,行番去德愛~~~番follow 人地第一時間搵ms Candy Chan,報平安∼又睇咗solo singing 賽果,我唔入but阿妹入咗(yes)之後去練歌因為聽日級際比賽!我地continous上堂∼中文要作文∼oh my god!放學練歌,之後去咗食冰糖胡蘆∼yummy∼番到屋,好眼訓呀~~on 咗msn mandy send 咗一首歌俾我填詞∼唉..我諗要test 完先諗得la∼之後又同cindy 開眼仔傾msn∼!
*88
|