Lovely Twins
這日記是記述我倆生活的點滴!
有空不妨看看同時留言la~
我有個留言畫板,記住都要去喎~
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=kathy28
*提醒大家千萬不要download 我們的相*
kayee1994
暱稱: LINDA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-30
SBA
My father' s birthd...
SUNDY
BYE~
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
GLORIA
joanne
Maggie
kary
聖公會靜山小學舊生會
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 76
今日人氣: 5
累積人氣: 6524
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


RED CROSS 分類: 未分類

今日番學要著u~~好煩,最討厭戴帽~要早出門阿妹要讀禱文~except this:今日係我 最討厭上堂既一日!!!~Maths要默d公式~之後Eng又要quiz tense ,我唔係好識lo~仲要present news cut~Art 要present  ppt~~小息去咗library return the book&交bk report!我想有40or above既印仔(reading in action)  ....L.s.黎咗新老師教~都唔明佢講咩~好悶呀~~我地俾咗錢都學唔到嘢~

Lunch同cindy留係到食嘢~~仲食咗薯格~之後中史堂勁好笑,x學人講環保d 東東, 派quiz果時係咁錯人果名~笑死我&cindy^^最好笑係成日都將麥詠欣讀成麥詠秋~都唔知幾時先改~oh my god!不過surprised 既係我冇溫都有22marks(30 full marks)到咗I.S:堂,我愈來愈唔明,quiz又唔好~唉,我一定要努力~

放學red cross meeting~開始果時老師話人,so horrible!之後幾開心~我地學咗手語~yes~之後操一陣就走人lu~






訪客留言 (返回 kayee1994 的日誌)


Cindy 於 2007-04-02 09:33 PM 發表:
do you remember all the 手語?
I have forget lu!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2007-04-05 02:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]