今日陪阿妹番學學volin,我自己坐咗係小食部對面溫書,好多F.5既人番咗黎,好似要考oral....而且仲有好多人開party好嘈..後尾我上咗去art rm睇家儀個班performance最後等埋cindy先番屋,仲去咗cindy home 一陣^^第一次去~哈哈~