今日我同家儀+cindy去 九龍灣淘大影貼紙相,影咗3張,其中一張好靚架 ,之後行左一 陣街 又去行萬寧,買左D零食e.g餅&chachos chips然後先搭小巴返彩雲,中途見到佢parents出左街,so去cindy屋企坐,今次到我地睇佢同kiki細個d相,好cute架構!大約半個鐘後先back home!!!