今日終於有時間打日記la~
早上飲咗杯麥片,跟住運動la~,上網la,仲掃埋地....><
下午約咗cindy去library,落大雨so遲咗出去..去到library交咗小冊子,又借d book
之後返小學探老師,cindy 又話要去睇吓!但我地入去,佢就要係出邊等hoho~
老師話我地似咗好多...我唔覺喎~同老師話學校又要裝修lu~原來學校有150萬元,
唉!年年都裝修真係好想讀番小學..計咗好耐又唔好意思走,等咗好耐先開口講....走個時
見到李老師同蔡姑娘,佢話我地愈大愈靚,仲好似~真係開心呀!
之後我地同cindy去咗食麥樂雞+薯餅..又去咗挾糖,仲買咗2條褲...