今日依然落雨,要返學red cross,阿妹小提琴!原來我地7月22日考步操試,but
我地依家都係操得好屎hehe∼之前定咗summer holiday d日子改晒 改咗(5,6,7,9,10,12,13,14,18,19,21)∼ oh my god! 我red cross 勁早放at 10:00因為個個唔想操,包括Carmen∼
改咗(5,6,7,9,10,12,13,14,18,19,21)∼
oh my god!
我red cross 勁早放at 10:00因為個個唔想操,包括Carmen∼
之後阿妹遲放,我同cindy一齊開會(係2班)....走廊,cover
playground既天花板大裝修..>3<好污漕..我等到阿妹,之後一齊走
仲行咗w記(知唔知係咩呢,之唔係屈臣lo∼)