TODAY WE GO TO WAI FAT BOOKS&STIONERS LTD. BUY NEW BOOK~
(LISTENING BOOK 3A&3B,I.S 3C )X2 !!
我地首先塔10號車去 kowloonx城公園,thenuse手機影左幾
張相先去wai fai,去到已經有好多人,好唔easy 先buy 到書,
只不過係幾本書又要幾百蚊,好唔低lo∼∼返去又塔番10號車,一去到就上
到車上到車好好彩阿##之後我&玲去行街街^,^好開心呀∼∼始終我地兩好,
唔洗其他人陪∼∼