今日係katy生日,所以我地陪佢&cherry去旺角新之城唱k,大家一邊唱一邊叫野飲,每人可要兩支野,我叫左一杯(pussy foot)波斯貓&一杯shirley temple)莎莉潭寶,哇,真係好好飲呀^^~等到生日cake(加埋飲香繽)到左,我地一路唱生日歌一路食~好開心呀^^我地由於1:15唱到5:15(原本4:15就耍交房,但冇人黎收錢,所以不知不覺間唱多左1個鍾!~