今日早上我同家儀去左Mandy屋企,順便攞相~哇點知80幾蚊,勁貴lo~
要比沖曬$,之後又去左library還書...再上返Mandy屋企食飯!我地又借
左佢幾本老x子我發現原來佢工人整d炒飯超正,^^1點幾,我地3個出去食
糖水..又去左水果檔,mandy比左一大袋龍眼我...之後行黃大仙la~唉個
度真係冇咩好行~我地2:00去左飲茶,原來我地走個時,佢地仲未開始(爸爸
又話開始左><)叫狙好多嘢食,好飽!(乳鴿,炒飯,鳳爪...)有一樣嘢超難食呀~
叫泰國無骨鳳爪...飲完茶後我&家儀返屋企先,而大表哥同爸爸,媽媽,哥哥,
大舅後尾黎~因為佢地黎,所以又開冷氣又沖茶,唉好煩呀!!
難食
7:00又去左海龍皇宮飲茶(一圍13人..)飲左$2000幾,eat 左好多嘢好飽~
大表哥比左利是我地3個分,^^佢話下次帶佢兩個女黎同我玩,好期待!
|