Lovely Twins
這日記是記述我倆生活的點滴!
有空不妨看看同時留言la~
我有個留言畫板,記住都要去喎~
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=kathy28
*提醒大家千萬不要download 我們的相*
kayee1994
暱稱: LINDA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-30
SBA
My father' s birthd...
SUNDY
BYE~
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
GLORIA
joanne
Maggie
kary
聖公會靜山小學舊生會
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 76
今日人氣: 4
累積人氣: 6493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


特別的一天 分類: 未分類

今日早上我同家儀去左Mandy屋企,順便攞相~哇點知80幾蚊,勁貴lo~

要比沖曬$,之後又去左library還書...再上返Mandy屋企食飯!我地又借

左佢幾本老x子我發現原來佢工人整d炒飯超正,^^1點幾,我地3個出去食

糖水..又去左水果檔,mandy比左一大袋龍眼我...之後行黃大仙la~唉個

度真係冇咩好行~我地2:00去左飲茶,原來我地走個時,佢地仲未開始(爸爸

又話開始左><)叫狙好多嘢食,好飽!(乳鴿,炒飯,鳳爪...)有一樣嘢超難食呀~

叫泰國無骨鳳爪...飲完茶後我&家儀返屋企先,而大表哥同爸爸,媽媽,哥哥,

大舅後尾黎~因為佢地黎,所以又開冷氣又沖茶,唉好煩呀!!

難食

7:00又去左海龍皇宮飲茶(一圍13人..)飲左$2000幾,eat 左好多嘢好飽~

大表哥比左利是我地3個分,^^佢話下次帶佢兩個女黎同我玩,好期待!



 

 






訪客留言 (返回 kayee1994 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]