8月11日
今日補做左每日一篇...>3<,lunch冇食飯∼
之後我打左比大祖父大祖母計劃個婆婆^^佢好好人又話下星期搵人帶我飲茶
又話送禮物比我,有d唔好意思
今日無聊得濟,所以我畫左d畫!之後又做左d手工藝!
本來哥哥去露營,因為8號風取消..
晚上,接到一個好突然既電話(係表姐,爸爸個邊親戚,冇互見好耐)
佢話later約飲茶∼
8月7日
整加喱魚蛋,好味∼第一次咋!
!