今日早上起身冇野做so同玲一齊做瑜珈(yog
a)......中午就去慈雲山社區會堂大祖父,
大祖母綵排,但冇開到then去慈雲山library借
&還書∼∼稍後先去嗇色園中心搵d公公婆婆,我見到我個
婆婆,cindy個婆婆&玲個婆婆&
other大家一同pratice singing,
負責人話當a有四支咪要人拎,佢地即刻叫我地兩姊妹每人拎
一支,其餘兩支叫左個婆婆&個女仔拎,之後負責人話要我地
幾個出去唱一次,我地唔肯,但好多公公婆婆又叫我地出la
∼∼最後都有出去唱到∼!!唱完聽負責人講解當日詳情,之
後就可以返屋企lu∼^.^
(tiffany既婆婆送左三份禮物俾佢呀!)
***tiffany既婆婆以為我係佢孫女,拎住份禮物向
住我後尾我指住玲佢先知道;我既婆婆以為玲係佢孫女,佢對
住我家姐叫家儀lo∼報左佢地***
|