今日全日係屋企!
我&玲琴日係library借左本摺紙書&手語書,我地成日就跟住本書學野∼∼中
午我大祖母打黎話叫我tomorrow去嗇色園搵佢help佢填野,but我推左
佢!!之後陳姑娘又打黎搵我同我傾計,傾左好多野about暑假&義工計劃,佢仲
俾左佢手機號碼我,叫我星期六去到黃大仙call佢∼-.-之後我&玲整fish
ball食,爸爸buy左dfishball好唔低呀,$10得13柆,雖然係大
柆但唔低lo!!