今日我地同katy去斧山道游泳........約12:45已經去到lu~~不過1:00先開所以我地
要等~入左去之後我地即刻換游衣之後去swim~~(今日既人唔算多,所以我地可以玩
晒咁多個滑梯......又去海盜船......而且去埋深水池swim)2:15去沖熱水涼&食野∼
(肚餓食咩都好味道!)玩得咁開心梗唔俾佢stop la,於是我地又去返游
泳,大家鬥快游,好過隱呀!3:16就沖涼走人la(因為驚多人排隊但預料之
外lo∼)