今日早上食完早餐好飽呀所以決定唔食午餐lu∼哥哥一早去宿營(4日3夜),
我地打電話俾waifai問有冇得攞書,佢話之前留左言話得喎,所以就塔車
去!其間經過一間店係買手機套,我地買左個套$35,好靚 (如果要殼$2
0)...攞完書後去mandy屋企,順便攞相但冇開∼討厭∼上到mandy
屋企,我地係度攞書睇&睇電視,接著我教mandy阿妹do作業,而玲&
mandy入房上網....4點幾落街食糖水又去左行街,點知天公不造美落大
雨,只好返屋企la∼返到去全身濕晒,對鞋入晒水∼唉......落雨天真討
厭,希望明天會更好!