| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
| 大祖父 大祖母既開幕禮 |
分類: 未分類 |
| |
|
今朝七點幾起身整noodle食完後就去黃大仙廟入鳳鳴樓參加’大祖父 大祖母’既開幕
禮.(起初擔心唔識去,但後來好快搵到)入到大堂,一班公公婆婆心工作人員打點一x我地
搵位坐,接著綵排一次第得我tiffany倆個)...稍後maychung帶齊人黎
到,佢同左我地影相介叫我help其他人影,之後send返俾佢!!(好快佢就走左l
u∼)齊人後又綵排多次...正式開始,嘉賓入場,績一致辭...最後到我地同大祖母
上台表演唱歌(原定我,tiffany 拎’咪 ’,但我支’咪’有問題,冇聲,我只
聽到tiffany唱)呀!!之前播左d影片我見到tifany&cindy(本來有
兩節但佢播得一節,**第二節有我&我婆婆,佢好好笑架∼∼),臨走時仲派紀念品.之後
我地+cindy去黃大仙廟行,影左d相.12點幾就返屋企 |
|
|