今日聽到樓下有得回收所以攞左d報紙去~今次好好呀,換左個值$35既筆袋^^
返學唔駛買新筆袋lu~
下午姑姐同表姐黎左我地屋企,成7年冇見la,姑姐冇咩change,但表姐就...
..肥左好多...唔認得佢~
2:XX去左酒樓飲茶,哥哥去完宿營返黎又去左飲茶...
其間我同表姐五互相send歌&相∼ !
佢地飲茶就走左lu∼∼下星期到我地去仍地屋企!