中午當我&Tiffany睇書時cindy打黎問我地去唔去佢度
,我地見悶悶地所以答應左~去到cindy屋企,我第一時間
上網睇etv(因為有tiffany個樣)之後印歌詞,玩完電腦就幫
cc影相(cindy舅父送多左隻俾佢,好q架!),我地帶咗4支甜
筒俾cindy&佢妹妹...5:30就返屋企
今日首次重播十兄弟!!!好興奮呀