**今日我地去藍田同6姑姐2舅父飲茶,由於對上一次見咁多個姑姐舅父係7年前,所以我唔認得佢地!**
中午飲茶時2個表姐3個姑姐一個舅父+(阿公)到左先,我地稍後到∼∼
人齊就叫左點心&雞飯食之後上姑姐屋企開住冷氣睇恐怖片∼睇完,姑姐佢
地玩 雀,舅父帶我地三個人&2個表姐行街,仲請我地去m記飲野
(我&玲飲左菠蘿特飲)&去吉之島買野!!行左成個鍾就返去,7點幾,
姑姐仲玩緊,而我同2個表姐+舅舅父”挫大de”(一毫一張牌!)
我係winner∼∼玩其間又有幾個舅父姑姐上黎,都唔知邊個打邊個,
(呢個時候屋內有成十幾人,但最細係我!!-.-)8點幾去飲茶舅父請,
佢早訂左位,(我地坐正個位對住部大電視,一邊食一邊睇兒歌金曲頒獎禮
2007,##星星的加冕成為金曲,早就古到la∼)...d餸菜有成
20幾碟,睇到都飽,唔止,連野飲都有好多,如:汽水,栗米庚,xx湯,
茶(有幾種),後來又有綠豆沙做甜點!.....食完就散場,我地塔的士
返屋企.....返到去樓下做緊法事,∼原來聽日係7月14日
鬼門關大開∼
|