T:今日係第一日開學日,但係有少少特別(因為第1次係9月3日返學)
我好心急,今朝專登早D返學校,(約左cindy &katy)好想快
D知道自己升咩班 (我地其實心中有數,只不過依家要去面對...)
返到去已經見到好多人圍曬係到~我地第一時間拍卡,
知道左自己B班.....好大打撃~唉! 冇得同家儀佢地一班,
仲要唔同一層,呢樣仲未算衰,跟住入hall,聽左陣嘢知道
班主任係Ms Nicole Mak...雙重打撃......佢好惡.之後放break(20分鐘),即人訴苦..但係都冇咩人理(有苦自己知)
跟住上課室派回條&簿.佢好衰到講唔晒咩衰....
總之feel>3<11:00放學.返到彩雲,同friends一齊去屈臣
氏,國貨同日本城行咗陣, 返屋企哭左好多次..
我真係好唔開心~ *中3生"挨"今日開始..
|