Lovely Twins
這日記是記述我倆生活的點滴!
有空不妨看看同時留言la~
我有個留言畫板,記住都要去喎~
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=kathy28
*提醒大家千萬不要download 我們的相*
kayee1994
暱稱: LINDA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-30
SBA
My father' s birthd...
SUNDY
BYE~
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
GLORIA
joanne
Maggie
kary
聖公會靜山小學舊生會
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 76
今日人氣: 5
累積人氣: 6512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


THE FIRST DAY 分類: 未分類

T:今日係第一日開學日,但係有少少特別(因為第1次係9月3日返學) 

我好心急,今朝專登早D返學校,(約左cindy &katy)好想快 

D知道自己升咩班 (我地其實心中有數,只不過依家要去面對...)

返到去已經見到好多人圍曬係到~我地第一時間拍卡,

知道左自己B班.....好大打撃~! 冇得同家儀佢地一班,

仲要唔同一層,呢樣仲未算衰,跟住入hall,聽左陣嘢知道

班主任係Ms Nicole Mak...雙重打撃......佢好惡.之後break(20分鐘),即人訴苦..但係都冇咩人理(有苦自己知)

跟住上課室派回條&簿.佢好衰到講唔晒咩衰....

總之feel>3<11:00放學.返到彩雲,同friends一齊去屈臣

,國貨同日本城行咗陣, 返屋企哭左好多次..

我真係好唔開心~ *中3生"挨"今日開始..

 






訪客留言 (返回 kayee1994 的日誌)


chungwaiyee 於 2007-09-12 05:22 PM 發表:
cM!for*U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cindy 於 2007-09-05 06:52 PM 發表:
唔好唔開心la!或者入到3B係件好事呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]