Tiffany:今日係一個上課星期既最後一日,我都好耐冇黎lu~係時候打d嘢,依家
我打算一星期打一次所以變左做週記板~講返今個week先,總括黎講唔係幾
happy,應該話冇咩好嘢發生!(有時比sb叫讀書,仲有好多quiz >3<)...
最值得一提既係今日 ,因為都算返學姒來最開心,或者係慢慢習憤左la~今日上
既sub:chem,phy,maths,H.E,Ls&eng..冇中文堂^^.chem問書,好easy~
maths唔算difficult.,Ls好free,阿sir唔話人~英文quiz成班得7個人past,我係
其中一個(岩岩好past^^)....有一樣嘢唔好就係多功課,本來中文冇lessons
but SB冇la la入黎比功課(隨筆)><"..
放學4:30先 go,因為家儀要violin表演..

|