早前抽籤去國泰城今日,終於有機會lu~但其實我並唔開心,因為冇fd陪我,
得我自己一個行~什至自己坐兩個位!!!)
黎到國泰城,有位姐姐帶我地去客務大樓講解今日參觀詳情,
.首先參觀空中人員訓練(佢地正練跳機!!)
.接住參觀機場內各設備
.又參觀手信店
.參觀模擬客倉(我地有得免費坐頭等機倉∼so good)
...我一邊參觀一邊影相...
最後有張證書&一個鎖匙扣模型...
晚上返到屋想張d photo放上copmps,點知部comp唔知做咩
冇晒dphotos,激死人la∼∼我今日影既都白費la∼∼
以後有尼d自己去參觀都唔洗預我!!