今日我地提前開生日會,請左玉蘭&jonne黎食
birthday ,玉蘭送左個音樂盒俾我地,每
人一個,jonne 送左一個鬆馳熊,一個扣仔&
一個xx盒...(份份禮物我都好liky),食
完野媽媽俾左玉蘭&jonne每人一封利是,就去
影sticker photo ,但有d唔
happy 野happen,廢是提!想知就問我
la!!3:30送玉蘭去塔地鐵後同jonne去
美國xx樂園影相,最後仲去柏林琴行彈琴^^...
我今個生日好開心呀
∼我又大左一歲lu,明日就要告別14歲生涯,真係有點兒不捨得∼