今日我去左地ocean park ,係第二次去~雖然我地生日免費但係爸爸
陪我地去就要比錢,由今日開加左價,所以要比$200幾,好貴!
今日唔係幾好天,好大風!冇得玩越礦車,山頂車停左一段時間!首先去左睇海獅,我地仲影
低左佢行個時^^,之後去睇海洋館...
第一樣玩既機動遊戲係...飛天鞦韆(玩左2次)好暈..
今次目的係想試新嘢(我地去左睇水母,樂樂&盈盈,
玩左笨豬 jump,滑浪飛船),同last year一樣都有玩過山車,海盜船...
山頂車恢復運作之後,我地搭左去山下,至於lunch,食左d自己帶既嘢
再加個度買既魷魚絲(yummy),..我地係咁同d紀念品影相(but冇買)..
about3:30走lu,好累~
dinner 係魚蛋,燒賣+碗仔x