今日係星期一><唉,我覺得好unhappy呀! 我既好朋友Annie要走(move to USA)~but not today,好唔捨得之餘都唔知幾羡慕佢~
Lunch,大家為佢開左個歡送會(以前2D班人)有pizza & m記薯條食…大家都送上祝福俾佢~係度我希望佢日日都咁開心,仲有唔會忘記我地一齊玩既日子(正確d黎講係俾佢整估既日子)