今日係2010年既第1日..
祝大家新年快樂!!!!!!
琴晚去左bbq..
一時悶一時好玩..
b到差吾多12點..
老板話叫我地一齊倒數..
倒完
大家係個10s都好high!!!!!!
之後再b多陣..
1點幾走..
超攰,,
小巴一係$40.$35.$20
搞到成2點幾先搵的士搭番黎-.-"
攰得很zzzz
今日林住去自修室,,
但冇開門=.=