拍拖,,
哈..!!
都依家為止,,
我都吾想拍..
因為我吾覺得拍拖先可以將感情昇華,,
如果係咁既話..
做朋友都得姐..
目前,,
我吾想拍拖..
只係想專心讀書..!!
拍拖都一定吾會簡依家..
吾係時候..
我要讀好書!!
今日聽到一件事..
我真係勁吾happy囉..
佢講哂既..
算..
我吾理佢啦..
哼哼!!