今日上堂,,
eng&math冇言!!
小息,,傾計!!
之後打鈴,,我以為戚叫何志做老公,,因為何志望住佢=口="我就拍爛手掌^口^之後點知郭明話番係叫中間!!-0-之後郭明又講,,何志話:你又講咩牙,,咁吾比面邦哥!! 哈!!
is ok好笑!!
地理&中史冇言!!
lunch,食lo面!!番到cr傾計!!
中文,,係咁睇書,,之後gogo蟬我,,話我「壞壞」-0-"
我終於c完lu!!
PEx2,做熱身,環校跑!!好攰,,之後又傾計,,成身濕哂=3=上到cr門口,,d boy超嘈-0-
放學番home沖涼!!
4點9出門..
去到kf,又要等吾知做乜,,之後米等囉!!之後等車!!
上到車,,嘩嘩嘩,,超嘈,吊=.=落到車,奶媽鬧佢地..
去到,,燒啦!!超熱t^t
之後又吾知熟吾熟!?==
吾知y又過左男仔過邊燒=0=
我叫小肥肥,袋鼠幫我燒(thx^^)
再夜d,,去沙灘玩!!high爆左!!
係咁踢沙..搞到成身都係=0=
肥達戈d係咁吓我-0-
小雲,陸明,lulu係咁將d沙踢我,,搞到我係咁尖叫=.=
番到去,,c5人幫鋤d,,之後鋤左幾甫!!
10點幾走lu!!
搭車,,係咁傾野!!
去到kf搭車番石梨,,
小雲,陸明坐前面,,問佢地一陣去吾去玩,,一戈話吾知,一戈話吾去,,都吾知點=.=
之後向前問佢地,,
唉,,冇結果..
咁米合埋隻眼一陣,,
唉,,
落到車,,佢地都吾去,,咁就同同歐歐傾多陣,,散band!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
都吾明d男仔做乜要咁早番屋企?!
玩夜d吾得咩?!
分類: 未分類 |