早上,
我同盧海慈一齊返學!!
返到學校,
問佢攞本日記啦,
入面又有禮物!
Thank you!!!
之後溫子*返左黎,
咁林雋傑坐係佢個位,
之後溫子*無神神講:「佢個屎忽好臭嫁!!」
超搞野!
上English,
溫子*係書包搵左張卡扔俾鄭健忠,
之後又攞返係度扔黎扔去!!
超變態!!
上下就既english,
Mr.kung去左see doctor唔使上堂,
我地就係咁play,
林雋傑就sit係奶媽個位,
之後佢講笑話俾我同gogo聽,
之後黃偉健,黃冠豪,劉嘉怡同曾慶彬過埋黎「襯熱鬧」!
講完笑話,
傾閒計,黃偉健搵到奶媽用黎當書籤既班相,
see到呂文傑既樣,
好想打「救」佢!!
之後黃偉健同我地講話,
籃球隊d人講:「你地1A2班係咪有一個叫吳小玲嫁?好似你地個班有個籃球隊既人鍾意佢喎!」
講完我地就超大聲:「噢!x1000000原來係你們!」
之後成班望住我地!!!
傾完就play「t or d」,
第一個轉到黃偉健,
佢choose大膽,so叫佢kiss林雋傑,最後都冇kiss度!!
第二個係gogo,佢choose誠實,我問佢like who?我同佢打眼色,之後佢話林雋傑!
第三個係劉嘉怡,佢choose誠實,又問佢like who?佢又話林雋傑!!!
之後到我,我choose誠實,gogo問我like who?我又話林雋傑!!
我同佢講:「你真係豔福無邊!」
最後到林雋傑,佢又choose大膽,我又叫佢kiss黃偉健,點知打鐘!!
但係我地係咁講:「咀佢x1000!!!!!!!!」
點知成班又望住我地,就連小班係出面都聽度!!!
上美勞,我地要印野,印完我去洗手同洗碟,之後落堂收野又去洗,溫子*就係咁拖,拖左兩堂,
之後我唔知有心定無意,將d水滴左落地,佢就無奈咁:「吚!」之後都係拖左!!!
最後Miss鄭讚佢,爺奶又話佢:「龜蛋!!」
Miss就叫佢寫50句讚佢既說話!!
奶爸就話佢又咩好野呀,衰野就好多!!!
返到classroom,佢叫奶爸記住話俾莫sir知,
要爺奶記住寫個50句!!!超搞野!!!
晚會,
要溫習中文,
測完中文,
莫sir就俾返數學未做完個份野我地做!!!
溫子*有n咁多個人help佢!!!
我做完交俾呀sir,就去教盧海慈!!!
教完就放學lu!!!
萬歲!!!
分類: 未分類 |