國慶60週年!!
生日快樂XD
今朝睇閱兵..
嘩嘩..
都幾好睇!!
場面好壯觀`
睇下冇睇下咁`
十年一次..
下次睇得話都廿十幾歲了!!
本身林住吾睇,,
但係訓吾著..
就起身睇!
今日有少少感冒..
搞到周身吾自在-.-"
天日吾洗番學^^
中秋節仲未有節目T^T
快D搵下人先=]