今日呀"明明8,9點都醒醒地ga la"
點知一d起身ge力都冇*0*好似就黎昏迷咁@@
又訓番"結果11點先起身=0="zz唉..就黎變豬頭la>33<
一起身就即刻精神哂*所以話「越訓越攰(累)」果然係啱的=3=
**有d心郁郁想去書展"不過雷公咁遠"而且次次去都要用>$200
話哂山長水遠咁去到"冇理由一本書都唔買ga ma=v="
正在考慮中...=]
**d暑期作業做左少少*英文都ok易"但係咩咩tv programme就唔識=0="
你地識就教我la@~@我d英文認真麻麻= ="
d maths呢都ok"不過又係d open-ended qs難倒我la=^=
中文...次次都係跳哂d作文最後做*=]
呢個暑假一定要好好用至得
呀仲有就係我要去游水>v<成年冇游la"
**尋晚係msn無啦啦比表哥捉左入chat room"同佢d friend傾計= ="
不過佢地都勁搞gag"笑死我"哈*原來chat room都幾好玩呢**
**自從前日去屁屁個度假屋"同pinky佢地煮野食之後**
我就心血來潮"勁想自己係屋企煮野食><
聽日終於得la"媽咪要去返工"佢話比呀"好野^3^
不過聽日又要返中樂..唉"成個幾月冇掂過部琴@0@
首新歌又唔知乜黎"實fish爆"= ="
不過算啦"我都慣la"中樂實在唔係my cup of tea=3=
我都係鐘意choir多d"^V^
暑假一樣係咁miss 3D &3D spirit ^3^
|