今日要番學lu~IS同EPA都好悶牙~~搞到我發白日夢,,係咪衰呢(甲:賴人)
放學果陣同豬仔包去買聽日陸運會D野,,,好快就買完lu~WAKAKA
好期待聽日的陸運會,,但係希望我吾洗跑la~XD""
夢
12.10.2005,,,7:09