嘩 嘩 嘩 嘩 嘩... 黑 雨 bo~~~
番 學 果 陣 又 唔 落 黑 雨....而 家 先 黎 落..
我 真 係 俾 你 吹 鬼 脹-,-(!)
d 雨 勁 大...d 雷 聲 仲 大 (!!) ><
想 訓 都 訓 唔 到...
但 係..聽 落...d 雨 聲 又 幾 好 聽 丫;D
------------------------------------------------------------------------------------------------------
暑 期 功 課 丫.....! ! ! ! ! ! !
其 實 做 左 ..老 師 會 唔 會 對 架..!?
同 埋 係 咪 要 交 俾 果 科 ge 老 師 對 架..!??
咁 如 果 中 文 係 LL 教...佢 對 ge 話..d 字 咪 唔 可 以 咁 ''了''??
咁 我 要 乖 乖 地 做...!? 定 抄 好 丫..!?? ( 好直接啊我xd)
唉 啊...抄 左 先 算 啦;; XD''
|