|
哎啊!!! 遲鳥些打日記!!!本來24號的日記都變鳥25啦!!!今天早上下大雨啦!!!
天文台都是不掛紅雨啦!! 什麼搞啦!!今天派鳥第一份試卷後!! 先無有這麼緊張啦!!
今天派的全陪都是6字頭!! 差死啦!! 在派文書的時候老師無有改好!!就給我們上網玩啦!!
我就上鳥nowlove 跟lottie的爹d 傾計啦!!在上課間掛鳥紅雨啦!!但係學校竟然不給人家走!!
氣死啦!!! 等到12點7正常放學時間先給人家走啦!!!
回到家第一時間打給lottie的爹d 說我到鳥家啦!!!今天爹d媽咪因為電視的遙控要到街上買啦!!
我就當然跟lottie的爹d傾電話啦!!他們 一回來我就要幫手揹那個遙控啦!!!!
搞到都生火啦!! 哼哼哼!!!!!!!我不知幾點就訓鳥一會兒!!叫lottie的爹d講故事給我聽啦!!
過烏不知多耐!!meiling打電話叫我出元朗啦!!!噢噢!!都滿晏啦!!但是我又想出的!!就去啦!!
本身不去元朗就去swim的不過最後都簡鳥出元朗!!我們約6點多先出去啦!!!!!
行行行!!看到有傘買!!就買把啦!!反正都無有傘子用啦!!meiling的是紫色!!我的就是綠色!!!
一買到後就要用咯!!上天喔=0=今天到千色見到好多人喔!!有文浩的表哥!!嘉豪還有龍仔!!
噢噢今次的貼紙相!!好樣的喔!!哈哈!!!還有3天啦!! 成仔就要到壁屋去啦!!!
他說過寄信給我!!希望能收到啦不想無有一個好朋友啦!!!! 哎啊不想不想
今天買鳥兩個好可愛的巧克力喔 |