今天我回大陸去啦!!! 嘻嘻!!! 唉我要跟老公分開兩天啦|!!
不過這都是我自己要回去的!!不是別人逼我!!
不過也好啊!! 要他擔心我幾天!!嘻嘻 要他試一下找不到我的味道
他自己訓教的時間又不正常!! 害得我起床的時候他就訓教!!
過份!! 今天都無有什麼時發生!!
只不過覺得今次兩個人一起返大陸好舒服啦!什麼東西都不用帶!!
只帶了一些衣服!!就可以出發啦!!好輕鬆啦!!