唉=.=..今日老婆賣甩我呀..
老公..我係衣邊可以用電腦可以玩到msn!!你見到!!
快d去on 住個msn等我啊!!知唔知啊!!我都唔想賣甩你架!!
只不過我是要回大陸啦!! 我返黎陪返你啦!!!