今日係老婆離開我既第2天.
時間過得十分慢......很掛住.
我整天都慾火焚身.濕哂了/.\
唔知老婆係果邊住成點呢.唔知佢住得舒唔舒服呢.
好掛住佢呀..
老婆去了輕鬆.但就扔低老公.
老婆往沙頭角去了.北上尋歡.
老婆早日歸來.老公等你回來..
徐維焌你好過份啦!! 自己日記又不寫!!
在我的日記甘寫這麼多9唔搭8的東西!!!
我什麼時候有去尋歡!!! 慾火焚身你一向都是你自己解決的!!
關我什麼事!!
今天我表姐表妹lanlan 去了東門啦!! 今天跟表姐兩個用了800多元!!! 買了做傘子的布!!
在什麼的廣場有好多布啦!! 今天好累啦!!行得!! 行的期間愈行愈自卑啦!!! 東門有好多的靚女!!
靚仔也當然不少!! 今天見到一個(鬼)啦!!!!如果他有看我日記的|| 一定會知道他今天沒有認錯人啦!!
忽然看到他我傻了眼啦!! 為什麼會到這裹來!!買布的嗎!!!可是他買來幹什麼!! 他又不去漫畫展!! !!
要做衫嗎??是一個謎!!!! 走的時候去了食味千啦!! 跟香港的差好還啦!!
態度又不太好!! 食的.................噢噢!! 表姐的面還沒有煮開就送上來!!! 可惡!!
食完就回家啦! !!可是車子有好多人啦!! 好不容易先逼上車啦!!! 又沒有扶手.....撞撞的就到家了!!!
|