李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 59
累積人氣: 12663
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天


留 位 分類: 未分類

咁天口熱嘛/.\....我打依篇野果時真係濕哂架......

老公依幾日都留係家家呀...唔好唔開心啦...你.做.咩.事.呀

老婆呀.做咩突然咁嬲呀......你聽日就番黎啦..唔好咁啦/.\..老婆呀....

咁你唔係上去開心咩/.\

 

嘻嘻!!!  係咯!!   又話勁到濕哂 唔出街..!!

我日日都出街啦!!嘻嘻!!  我無啊!!! 只不過係講事實!!!

 

這幾天都訓到晏先起身!!    今天本身要回香港的!!          so早點起身食早餐啦 !!!  在快9點的時候

啊b 叫了我們起身!!     但是...................... 唉!!  我們昨晚4點先訓啦!!!!! 

起床的時候都11點多啦!!!  姐姐她叫了間條出來        (間條有點像小方啦 可愛)   他又叫了yellow出..!!!! 

我們去了大梅沙玩!!  去到的時候..太陽好哂好哂!!!     我們就找個陰的地方坐下!!    

 他們兩個說要回去沙頭角一會兒!!      說7點左右再來!!!好彩我的表弟在大梅沙住啦!! 

不然他們來到就是幫我收屍啦!!!    我們到了表弟家等到8點多!      都沒有到!!! yellow 就早到了!!!

 我們就出去啦!!         去到只見到有幾個在swim啦!!   中午的時候yelloe就說要唱歌啦!!

晚上他們有幾個沖涼沖得慢的!! (羅拔)說到找人的廣播叫他們的名      把葉漢斌的斌字改掉!!改了堅!!!

用普通話說就是漢奸嗎!!     哈哈!!!  笑死人啦!!本身說是唱歌的!!但是好多 人唱啦!!

因為間條要早點回家!!so10多就走啦!!!  我們坐了一會兒後都走啦!     

走的時候沒有巴士坐啦!!   要坐什麼的小巴!!!       跟香港的van仔沒有什麼的分別 

不過 有好多人站著的!!!!       姐姐珊珊跟兩個男孩子就有得坐啦!!我就要站著!

本身姐姐說給點我坐的!!but 坐得屎忽好熱啊!!!就不坐啦!!     車子好搖啊!!! 常常都差點差點就pk啦!!! 

yellow的波被人當作西瓜啦!!哈哈!! 足球掉下來了!!有一個人說      "你的西瓜掉了""哈哈  笑死啦!

!幾經辛苦先下車啦!!!         走的時候就問了一下yellow的乳癌好了沒!!哈哈!!

因為好耐之前他常常拍上身的裸照!!我就說他有乳癌!!       哈哈..!!上次我把yellow 推了落水!!

之後他病了啦!!     哎啊!!!sorry sorry  monkey 大肚遲!!!  !!     

因為好玩的原因我決定明天先回香港啦!!!  不過要`早起床啦!!!

lottie的傘子做好了!!!  好像啦!!! 

好耐沒有跟啊妹菜菜聊天鳥..不知道她近來如果呢...

還有什麼什麼的魚肉...又如果呢...希望他乖鳥點吧""""

今天到此為止...!!!!






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]