今天我早上我10多就起床啦!!!可以食早餐啦!! 今天的早餐是我最愛食的!!!
不過我食了一大半 就食不下啦!! 平時我食兩份的啦!!! 今天到家都1點多啦!!!
我要3點15到學校啦! 2點多就出門口啦!! 打給小婷她的leg 整親了去不到啦!! 小心的啊!!
好快點好返啦!!! 在去康泰...........我一邊跟老公傾電話一邊我的mp3
嘻嘻 !!! 第一個茶會的完結時!!! 我叫他出黎!! 他就媽媽不給!!最後我自己一個在金鐘回家!!
這是第一次啦!!! 感覺幾好啊!!!
晚上行雷行得好勁啊!!!! 不過好嘈啦!!不嘈的話雷真的幾靚!!
聽日啊聽日啊聽日啊!!!知道的人一定會知道什麼意思!!