李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 5
累積人氣: 12678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


留位留位^^~ 分類: 未分類

留位留位^^~

快d番黎

千其唔好有事呀!

我都無事的

放心啦**開心d玩呀.>3<

 

 

今天我一到曼谷就什麼的夢幻雪xx的玩啦!好好玩啊!!    入面有一個真雪樂園!!

裹面只得0下8度啦 !!   嘩超凍啦!!  果到有雪橇玩啦好高的沖下來好凍的啊!!! 

然後就....不記得啦!!  只記得晚上小婷跟我都喊了!!!!!!  唉!!!

7月26

今天要7點鐘起床啦!!  好彩因為曼谷的時差是慢一個鐘啦!!!

總算訓到8點啦!!  嘻!!今天我們去了芭提雅玩啦!!!  !!

芭提雅的沙好靚啦!!好幼啦!!  俾香港的好一百萬倍啦!!!!  之後去了行街!!

好多特色的東西!!  我買了也還多吧!!       晚上都無有什麼地方去啦!!

回到酒店沖涼整野後就訓啦!! 

7月27

今天又是要7點起床啦!!  今天我們去睇豬仔老虎蠍子啦!!  有個豬識計數的!!

好強勁啊!!!  又有小豬中豬的賽跑啦!!!    去到好多的動物啦!!!  我們跟小老虎影相啦!!

小老虎好可愛啦!!   不過也幾大隻的!!我的同學怕怕呢!!  不知道為什麼我不怕啦!1

嘻嘻  我餵他飲奶啦!!嘻嘻好可愛啊!!我又摸他的頭!!!     見上去了跳x市場!!

好多東西買啦!!!還給什麼的(太)仔逗啦!!!   他們好低b啦!!!!!

7月28

今天就要回香港啦!!今天是最後一天啦!!

老師說要(班)獎啦!我拿了一個獎啦!!   嘻嘻  還有答問題拿了兩份的禮物

到機場的時候飛機遲了機場啦!!!  飛機的機件又好像有點問題!!

遲了成鐘先起飛啦!有一陣他說可以不飛啦!!要到酒店住多一晚!!我眇不要啦!!

最後都起飛啦!!嘻嘻   今天無有人接我機!失望

這次我學到了好多東西啊!!!首先學到自立啦!!嘻嘻!!!

 

回到家打開日記一看!!!!!無有幫我(流)日記!!過份!!

又說會來接我機!又說幫我(流)日記都無有做到!!!

你想點啦!!好辛苦啊!!要這樣落去嗎.?






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]