好耐無打日記啦....暑假發生左好多野..珊過左黎..
仲成日都去小方的funtion...我都入左endy既歌迷會
係唔知幾多號..媽咪佢地同珊佢地去左海洋公園...唔俾我去喎..
雖然我係去左好多次..但係跟什麼人都不同的麻...
跟啊珊.. ..好小的時候去了一次後就無有再去啦.. ..