今天我不知道起床..就小息才去上學. . . 不過今天約了啊山...
一起食lunch的. .. 他12點半就到了. .. 我還在上堂.. . .因為不想帶con...so 去輕鐵站找他... 原來他行了出來.
而我就一直走向輕鐵站 . .看不見弱智. .. . 家汶小婷說想見見他就著後面來了.."" .. 之後跟啊山去了令媽到食野..
又在果到寫野.. . 行了去吉島.. . 途中看到一間玩具店就入了去看. .. 點知俾我見到living dead doll啊. .
"”坐了一會兒就回家沖涼出去. . .前幾天已經跟媽媽說好了.. 今天有同學生日要出去啦. .. "
哈哈哈...""..之後係天水圍公園到坐啦. . . .俾龜逗wo. . .之後我笑啦..佢鬧我wo..幾嬲啊我.
. .真係幾想話 .. miss話警察叔叔好好人/ //// 你地都唔係既.. .
人地唔笑唔通喊咩. . .你令到我覺得警察叔叔好反應啊. . .""幾想甘鬧佢啊
去了優之良品買了好多古古力啊. .好令架d糖紙..."" .. 之後行返入去俊宏軒..食飯..
食完就去左樓下個公園仔住啦. .勁凍啊. . .哎,. . .搵唔到一個好d既地方坐. . 差唔多返屋企啦. ..
之後係樓下果到坐下.. ... 嘩勁正啊 .. 無風架. .. 早知一早黎衣到啦. .. 之後坐多陣就返屋企啦.. .""
|