今日係情人節. . ..我拎左我整果d愛心古古力俾我的朋友仔同同學仔.. . .
都係我要詩咪既日子. .. 早左返去.. 返學其間仲好好天.既..點知落輕鐵果陣...落雨wo. .. . 正啊.
d人上哂班.. . 唔洗集隊唔洗俾人知道係我講野.... . 上左課室放低個書包先.. 拿埋我果d情人節古古力...
拿拿林詩完.. 就上返課室. . .. .. . 不過星期4又要講過..... . 之後上課等小息..小息等lunch. lunch等放學
唉 . .. 放學仲要去聽講座. .. .煩.. . 老公4點23就到左啦. .. 我成5點先放.. 佢話去打機先. ..
之後我一放就行得勁快去會合弱智啦.. .. . .. 去到佢話去食野就陪佢行左去食野啦.. 行去時候見到mei啦. .
打俾佢.. 佢個弱智啊. .. 望極都望唔到.. .. 好豬啊. .. 之後去左食面啦. .. 弱智山食左一碗仲唔飽wo..
哎.. .. 行左過吉島..想食8爪魚tim 就行左過至樂. . 哈哈哈.. . .. 行返轉頭..弱智山又話想食野. .
help... 你今日食左好多野啊. . . .你係唔係廿年未食過野. .. . 行到7點左右就入返天水圍. . .
係後面到坐左陣.. 就返屋企啦. . . .. 返到屋企沖涼果D啦. .. 老公又去左網吧..打機..12點幾我就訓啦
點知電話打唔通.. . .同左小偉傾電話.. . 怕羞到死. .. HELP. .. 打到1點幾電話仲唔通. ..
頂. . . .搞到我勁唔知點甘. . . . 2點幾先SD返MSG俾我. .. . = = 成日打機. . 唔悶架咩...
|