一個月啦. . .. .. 琴晚去左天燿k場到食野..... ..玩....周圍行...
點知流nose 升血wo... . 果陣我仲要坐左係到訓. .. 流果陣我仲要唔知. . d血整到條褸到..
好彩件褸唔係到我架姐. . . . . .等到6點幾7點.. . 好辛苦啊.. 無得訓. . .
之後去左我的食野啦. . .食完就打俾麻麻 睇下佢點. . .之後就上左去訓教啦..
一訓即著. .. . .訓到唔知幾點. .. 就返屋企啦/ // . ..
真係訓到無醒過. . ...