今日早退lingling黎接.. . .其實一早就計劃好今日去唱k架啦.
8點左右打俾個弱智叫佢起身不過琴晚我都胃痛緊架啦. . .只係唔想無返一日... 返半日都好啦.
10點幾ling就黎左接我啦. . .. . 之後去埋屯門西鐵站接埋老公就行過去neway啦. .. .
去到果到見到妍婆婆同啊恩其他果d都唔識既. .. 本身話分room唱既. .. 但係佢地果到少左一個人. ..
之後就一齊唱啦...我係果到換衫啦. . .唔想俾人知我係壞學生..俾人見到咪以為我唔洗返學咯... 係唔係先
唱到點幾兩點. .. 就走左啦. .. 又無野做wo...行左去篤波同打保ling. .. . 哈哈哈.. .
弱智最高分wo. . .頂啊. . .我就最低. . .車. . .我係果到最細個. .. 差唔多啦. ..哈哈哈..
玩完就入返天水圍..去左搵啊雅啦. . .老公不嬲都唔中意行既...諗住搭車去北江食野啦. .點知無位wo..
就返返我樓下到食啦. . ..搭車果陣.. . 老公話左一句..話最憎做埋d無聊野..我唔知點應佢. . .
食完就送到lingling去到空地果到啦. .. .. 之後去左後面坐陣. .. 坐左陣就上返去啦.
個弱智返到去..去左網吧玩. . .打機打機. . .無理到我. .. 頂...成日都係甘.. .
你有無諗過我感受架.. . .
|