今天我係我自己一個詩咪.. . 無人陪我啦. ..勁驚咯我. .
未讀果陣無甘驚架. .. 點知一開始讀就驚到震哂啦. . 未到我之前..果個咩何樹顯又叫我幫佢講d野
未到我果陣我仲明明記得架. . .點知一讀完自己果d野. . .講埋...代何樹顯老師有事宣佈..
之後就唔記得係咩球練習啦.. 頂. .. .. 勁係到諗咩球練習..係到諗係棒球啊..攬球定係咩 ..之後好驚就話唔記得走左啦
嚇到我啊.....成個人震哂. .. 好辛苦甘等到放學就返屋企啦... 去左kfc搵工返. . .
發覺無工返真係唔多掂/.. . 雖然咩都未做過...但係大個女..想要既野太多啦. ... .
什麼都好好\|/\|單單只是我不好.*+
|