今日無去左返學. . .因為好多功課. .. 又唔想返wo. . .
ling又要去葵芳. .. 就陪佢去啦. . .. 12點左右出門口啦. . 去到果到.. 行行行/. .. . 行左陣就陪到啦..
之後去左食下野行下街甘啦.. . . .簽完約之後..就入左旺角. . . . .打俾國師..睇下佢出唔出啦. .
點知有一d突發事件發生左. . . . .. . . 唉. . . .. . 之後就返屋企啦. . .
今晚傾左好多野. . . . .係本野到講哂自己既感受出黎.. . 希望明白. ..